Maxmove
Potřebujete poradit
s výběrem zboží?
ANO
Tento panel již nezobrazovat
Domů O nás Obchodní podmínky Odstoupení od smlouvy Reklamace Ochrana osobních údajů Kontakty
KATEGORIE ZBOŽÍ

Časté dotazy

Aby jsme Vám šetřili čas, zde jsou odpovědi na Vaše stále se opakující otázky...

Nedostal som užívateľský manuál v slovenskom jazyku ?!

Zakúpený tovar pochádza z Českej republiky, teda je k dispozícii len užívateľský manuál v českom jazyku. Užívateľský manuál v českom jazyku je k dispozícii priamo u produktu ktorý ste zakúpil, prípadne na webových stránkach www.esellgroup.cz v sekcii "Ke stažení". Po prihlásení sa v pravom menu (už. Meno a heslo je uvedené v záručnom liste) zobrazí užívateľské manuály, ktoré môžete otvoriť, či uložiť do svojho počítača, prípadne vytlačiť.

Je veľmi dôležité si tento manuál prečítať pred prvým použitím výrobku a dbať na jeho pokyny.

Užívateľský manuál nie je z ekologických dôvodov priložený priamo pri výrobku, väčšina ľudí si ho prečíta iba raz a potom ho vyhodí. Zákon nám ukladá povinnosť dať zákazníkovi návod k dispozícii, nie ho priložiť priamo k tovaru.

Užívateľský manuál v nemčine, či angličtine, ktorý býva priložený priamo pri výrobku nepoužívajte. Jedná sa o veľmi nepresný, v nějkerých prípadoch dokonca chybný manuál!

Ako mám reklamovať? ... odstúpiť od zmluvy?

Pripravili sme pre Vás podrobný návod, ako reklamovať a ako postupovať pri prípadnom probléme s doručením tovaru.

Alebo vás zaujíma skôr možnosť vrátenia tovaru v 14denné lehote?

Kdy doručíte mou objednávku? ... mou zásilku?

Aktuální stav své objednávky zjistíte po přihlášení do sekce "Osobní účet" v sekci "Objednávka" (pouze v případě, že jste registrovaný uživatel našeho e-shopu).
V případě že jste zvolil(a) rychlý nákup bez registrace a osobní účet tedy nemáte, pro informaci o stavu Vaší objednávky kontaktujte náš zákaznický servis. Vždy nám prosím sdělte číslo objednávky, které se dotaz týká.
O vyexpedování objednávky je zákazník vždy informován e-mailem a SMS, případně telefonicky.
V případě osobního odběru, je dobré vyčkat na doručení "Výzvy k odběru" tu zákazník obdrží e-mailem, SMS, případně telefonicky jakmile bude jeho objednávka kompletně připravena.
Pokud Vás zajímá časové doručení Vaší zásilky, jak a kdy Vám zásilku doručí společnost DPD, Toptrans, nebo Česká Pošta zjistíte zde.


Všeobecně platí že:

Zboží skladem:

  • platba dobírkou - expedice v co nejkratší době, při včasné objednávce ještě týž den.
  • platba převodem - expedice v co nejkratší době po připsání peněz na náš účet.
  • platba hotově - můžete vyzvednout prakticky ihned (doporučujeme vyčkat na výzvu k odběru, tu obdržíte e-mailem a SMS jakmile je zboží z objednávky připraveno)
  • platba na splátky Cetelem - odesílá se ihned po té, co od společnosti poskytující úvěr obdržíme informaci, že může být zboží expedováno. Více o prodeji na splátky.

Zboží, které není skladem:

  • Zboží, které není skladem nelze objednat, ale pouze rezervovat. Termín naskladnění uvedený u produktu je pouze orientační a zákazníkovi je upřesněn telefonicky, či e-mailem. Jakmile je rezrvované zboží naskladněno, zákazníka o tomto v co nejkratší době informujeme. Pokud má zákazník o zboží stále zájem rezervace je převedena do statusu objednávky a zboží je odesláno jednou z výše uvedených možností, pokud zákazník o zboží již zájem nemá, rezervace se ruší a zboží je uvolněno do volného prodeje. Doba rezervace po naskladnění zboží je 7 kalendářních dnů.

Nemohu se dovolat! ... proč neberete telefony?

Pokud se nemůžete se dovolat na zákaznickou pinku, je obsazeno, stále čekáte na lince, nebo telefon pouze vyzvání, věřte že máme dobrý důvod telefon nevzít.


Asi zrovna hovoříme na jiném telefonu a vyřizujeme požadavky zákazníků, kteří se dovolali před Vámi, možná zrovna přišla pošťačka, nebo se věnujeme zákazníkovi, který přišel do obchodu osobně. Ani Vám by se jistě nelíbilo, kdyby jsme při Vašem obsluhování zvedali telefony a mluvili s někým jiným.

Pokud někoho obsluhujeme, telefony nezvedáme, ani třeba jen aby jsme Vám řekli, ...zavolejte později.

Prosíme, pokud se nemůžete dovolat, zkuste zavolat později, né za minutu, nevolejte ani 5x zasebou...., zavolejte za půl hodiny, nebo za hodinu..., můžete nám také poslat e-mail, případně, Vám zavoláme zpět jhned jak to bude možné.


Provozní doba je Po - Pá: 10:00 - 17:00 | So - Ne a Státní svátky: Zavřeno

Garanční prohlídka ... musím ji absolovovat?

Ano...

Ať už stroj zakoupíte sestavený a seřízený od nás, necháte si ho sestavit někde v servisu, či si ho doma sestavíte svépomocí, doporučujeme garanční prohlídku absolovovat.

Při garanční prohlídce podrobíme stroj důkladné kontrole, kde odhalíme případné problémy hned v zárodku a nehrozí tak větší poškození stroje. Pokud by se vznikající problém neodhalil včas, případná závada může vést k poškození dalších částí a následná škoda by mohla být několikanásobně větší.

Garanční prohlídka obsahuje:

  1. Kompletní kontrolu stroje:  Zkontrolujeme rám, brzdy, dotažení a pevnost všech šroubů, nastavíme karburátor a vůle na ventilech, nastavíme a namažeme řetěz.
  2. Testování stroje: Po seřízení stroj důkladně otestujeme, abychom si byli jisti, že jsme to udělali dobře.
  3. Případné závady na stroji nezpůsobené chybnou montáží, udržbou a špatným zacházením bezplatně odstraníme.


Ceník garanční prohlídky naleznete v sekci "Servis"

SLUŽBY ZÁKAZNÍKŮM
NAKUPOVÁNÍ
O SPOLEČNOSTI
UŽITEČNÉ INFO
Potřebujete pomoci?      Máte otázku?     Volejte +420 317 705 539

Provozní doba:  Po - Pá:  10:00 - 17:00
Esell.cz - čtyřkolky, minibike
Heureka.cz Dobrý anděl