Potřebujete poradit
s výběrem zboží?
ANO
Tento panel již nezobrazovat

Způsoby doručení

Česká pošta
Česká pošta

Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. Přes SMS i e-mail vás bude v den podání informovat o doručování balíku.

Jsou-li veškeré položky z Vaší objednávky skladem, expedice probíhá v den přijetí objednávky (v den objednání) - platí v případě objednání v pracovní den do 11:00.

Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby (bližší informace na webu České pošty v sekci Služby pro příjemce a adresáty).

Pokud jste při objednávání zboží zadali platbu dobírkou, pošťák od Vás vybere hotovost.

Českou poštou je možné zaslání balíku  do 10 Kg.

Cena za dopravné při platbě předem: 126,- Kč vč. DPH
Cena za dopravné při platbě dobírkou: 150,- Kč vč. DPH



Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:

  • on-line sledování balíku České pošty (budete potřebovat číslo balíku, které obdržíte SMSkou a e-mailem, po vyexpedování zásilky),
  • kontakty na pobočky České pošty (budete potřebovat číslo balíku, které obdržíte SMSkou a e-mailem, po vyexpedování zásilky),
  • nebo se zeptejte nás: Kontaktní formulář (budete potřebovat číslo balíku, které obdržíte SMSkou a e-mailem, po vyexpedování zásilky, nebo číslo Vaší objednávky).


Poškozená zásilka?  ... i to se bohužel může stát

  • Zásilku nepřebírejte, jako důvod odmítnutí zadejte poškození zásilky.
  • Pokud zásilka při přebírání nevykazuje poškození a přesto po rozbalení zjistíte, že je zboží poškozené, nejlépe v den doručení, ale nejpozději do 2 dnů od doručení kontaktujte pobočku České pošty která Vám zásilku doručila a do 2 pracovních dnů informujte náš zákaznický servis, kde Vám řekneme jak postupovat dále.


Česká pošta nabízí také aplikace pro chytré telefony, díky které můžete sledovat zásilku nebo vyhledat nejbližší poštu.

app.jpg     play.jpg

    Toptrans
    Toptrans

    Přepravní společnost TOPTRANS je balíkový přepravce doručující zásilku obvykle do 24 hodin od jejího předání do přepravy (po odeslání Vaší objednávky). Využívá se zpravidla k přepravě větších zásilek.

    Jsou-li veškeré položky z Vaší objednávky skladem, expedice probíhá v den přijetí objednávky (v den objednání) - platí v případě objednání v pracovní den do 11:00.

    Doručení zásilky probíhá v pracovní dny od 8:00 do 18:00. Za příplatek je možné objednat doručení v pracovní den dopoledne (TOPTIME), doručení v pracovní den večer (TOP-PRIVAT) či doručení v sobotu do 13:00 (TOP-WEEKEND).

    Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky informaci ohledně následujícího termínu doručení.

    Ráno v den doručení dostanete SMS s telefonním číslem na řidiče, který Vaši zásilku přiveze.

    Pokud jste při objednávání zboží zadali platbu dobírkou, řidič společnosti TOPTRANS od Vás vybere hotovost.

    Objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány do přepravy nejbližší pracovní den a doručovány následující pracovní den.

    Zásilku je možné doručit na depa společnosti TOPTRANS. (cena doručení zásilky na depo je stejná, jako cena při doručení na adresu zákazníka)

    Cena za dopravné při platbě předem: info u produktu
    Cena za dopravné při platbě dobírkou: info u produktu
    TOPTIME: dopolední doručení do 12:00 hodin info v obchodě
    TOP-PRIVAT: večerní doručení v rozmezí 16:00 - 20:00 hodin info v obchodě
    TOP-WEEKEND: sobotní doručení do 13:00 hodin info v obchodě
    Osobní odběr na depu TOPTRANS: Po - Pá: 8:00 - 18:00, So: 8:00 - 10:00 info v obchodě


    Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:

    • sledování zásilky (budete potřebovat číslo balíku, které obdržíte SMSkou a e-mailem, po vyexpedování zásilky),
    • informační linku konkrétního TOPTRANS depa, budete potřebovat číslo balíku, které obdržíte SMSkou a e-mailem, po vyexpedování zásilky),
    • nebo se zeptejte nás: Kontaktní formulář (budete potřebovat číslo balíku, které obdržíte SMSkou a e-mailem, po vyexpedování zásilky, nebo číslo Vaší objednávky).


    Poškozená zásilka?  ... i to se bohužel může stát

    • Zásilku nepřebírejte, jako důvod odmítnutí zadejte poškození zásilky.
    • Pokud zásilka při přebírání nevykazuje poškození a přesto po rozbalení zjistíte, že je zboží poškozené, do 2 pracovních dnů informujte náš zákaznický servis, kde Vám řekneme jak postupovat dále.


    TOPTRANS nabízí také aplikace pro chytré telefony, díky které můžete sledovat zásilku nebo vyhledat nejbližší poštu.

    app.jpg     play.jpg

    GLS
    GLS

    Přepravní společnost GLS je balíkový přepravce doručující zásilku obvykle do 24hodin od jejího předání do přepravy (po odeslání Vaší objednávky).

    Jsou-li veškeré položky z Vaší objednávky skladem, expedice probíhá v den přijetí objednávky (v den objednání) - platí v případě objednání v pracovní den do 11:00.

    Doručení zásilky probíhá v pracovní dny od 8:00 do 17:00. Přesný výběr hodiny dodání bohužel není možný.

    Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky informaci ohledně následujícího termínu doručení.

    Objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány do přepravy nejbližší pracovní den a doručovány následující pracovní den.

    Ráno v den doručení obdržíte SMS s předpokládaným časem doručení (3hodinové rozmezí). Pokud se vám doručení v daný den nehodí, můžete ho podle pokynů v SMS posunout o 1, 2 nebo 3 pracovní dny.

    Pokud jste při objednávání zboží zadali platbu dobírkou, řidič GLS od Vás vybere hotovost.

    Zásilku je možné doručit na depa společnosti GLS. (cena doručení zásilky na depo je stejná, jako cena při doručení na adresu zákazníka)

    Cena za dopravné při platbě předem: 89,- Kč vč. DPH
    Cena za dopravné při platbě dobírkou: 113,- Kč vč. DPH


    Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:

    • sledování zásilky (budete potřebovat číslo balíku, které obdržíte SMSkou nebo e-mailem, po vyexpedování zásilky),
    • informační linku dopravce: +420 567 771 111 (po-pá: 7:00 - 18:00, budete potřebovat číslo balíku, které obdržíte SMSkou nebo e-mailem, po vyexpedování zásilky),
    • nebo se zeptejte nás: Kontaktní formulář (budete potřebovat číslo balíku, které obdržíte SMSkou a e-mailem, po vyexpedování zásilky, nebo číslo Vaší objednávky).


    Poškozená zásilka?  ... i to se bohužel může stát

    • Zásilku nepřebírejte, jako důvod odmítnutí zadejte poškození zásilky.
    • Pokud zásilka při přebírání nevykazuje poškození a přesto po rozbalení zjistíte, že je zboží poškozené, do 2 pracovních dnů informujte náš zákaznický servis, kde Vám řekneme jak postupovat dále.
    DPD
    DPD

    Přepravní společnost DPD je balíkový přepravce doručující zásilku obvykle do 24hodin od jejího předání do přepravy (po odeslání Vaší objednávky).

    Jsou-li veškeré položky z Vaší objednávky skladem, expedice probíhá v den přijetí objednávky (v den objednání) - platí v případě objednání v pracovní den do 11:00.

    Doručení zásilky probíhá v pracovní dny od 8:00 do 17:00. Přesný výběr hodiny dodání bohužel není možný. Možnost večerního doručení v Praze, Brně a Ostravě mezi 17 a 20 hodinou.

    Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky informaci ohledně následujícího termínu doručení.

    Objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány do přepravy nejbližší pracovní den a doručovány následující pracovní den.

    Ráno v den doručení dostanete SMS s předpokládaným časem doručení (3hodinové rozmezí). Pokud se vám doručení v daný den nehodí, můžete ho podle pokynů v SMS posunout o 1, 2 nebo 3 pracovní dny.

    Pokud jste při objednávání zboží zadali platbu dobírkou, řidič DPD od Vás vybere hotovost.

    Zásilku je možné doručit na depa společnosti DPD. (cena doručení zásilky na depo je stejná, jako cena při doručení na adresu zákazníka)

    Cena za dopravné při platbě předem: 89,- Kč vč. DPH
    Cena za dopravné při platbě dobírkou: 113,- Kč vč. DPH


    Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:

    • sledování trasy zásilky (budete potřebovat číslo balíku, které obdržíte SMSkou a e-mailem, po vyexpedování zásilky),
    • informační linku dopravce: +420 225 373  373 (po-pá: 7:00 - 18:00, budete potřebovat číslo balíku, které obdržíte SMSkou a e-mailem, po vyexpedování zásilky),
    • nebo se zeptejte nás: Kontaktní formulář (budete potřebovat číslo balíku, které obdržíte SMSkou a e-mailem, po vyexpedování zásilky, nebo číslo Vaší objednávky).


    Poškozená zásilka?  ... i to se bohužel může stát

    • Zásilku nepřebírejte, jako důvod odmítnutí zadejte poškození zásilky.
    • Pokud zásilka při přebírání nevykazuje poškození a přesto po rozbalení zjistíte, že je zboží poškozené, do 2 pracovních dnů informujte náš zákaznický servis, kde Vám řekneme jak postupovat dále.

    Osobní odběr
    Osobní odběr

    Zboží můžete vyzvednout v pracovní době v prodejně v Benešově u Prahy v ul. Čechova 1634 (naproti Peny Marketu)

    Vyčkejte na výzvu k odběru. Jakmile bude zboží připraveno, pošleme Vám SMS a e-mail, pak si můžete zboží vyzvednout.

    Zboží je pro Vás rezervováno 7 pracovních dní, od obdržení výzvy k odběru. Pokud zboží v této lhůtě neodeberete, je uvolněno do volného prodeje a objednávka se ruší.

    Osobní vyzvednutí zboží je ZDARMA.



    Prodejna Benešov u Prahy

    Pondělí 10:00 - 17:00 vrata.jpg
    Úterý 10:00 - 17:00
    Středa 10:00 - 17:00
    Čtvrtek 10:00 - 17:00
    Pátek 10:00 - 17:00
    Sobota Zavřeno
    Neděle Zavřeno



    SLUŽBY ZÁKAZNÍKŮM
    NAKUPOVÁNÍ
    O SPOLEČNOSTI
    UŽITEČNÉ INFO
    Potřebujete pomoci?      Máte otázku?     Volejte +420 317 705 539

    Provozní doba:  Po - Pá:  10:00 - 17:00
    Esell.cz - čtyřkolky, minibike
    Heureka.cz Dobrý anděl