ZAVŘÍT
MENU
0
Stav nákupního košíku
0,- Kč
AKČNÍ PRODUKTY Náhradní díly Motoservis Doplňky Pro jezdce ČTYŘKOLKY PITBIKE MINICROSS ELEKTROKOLOBĚŽKY BUGINY MINIBIKE
ZAVŘÍT

Partnerská servisní místa

Pozáruční servis a garanční prohlídku je možné absolovovat v některém z našich partnerských servisů, je ale nutné se v servisu předem objednat. V tomto případě se jedná o službu mezi zákazníkem a partnerským servisem.

Záruční servis v partnerském servisu je nutné nejprve písemě objednat na emailu: info@esell.cz.

Žádost o servis v partnerském servisu musí obsahovat:

  • typ zboží na kterém se závada vyskytla
  • popis závady, jak a kdy se projevuje
  • kopii záručního listu
  • kontaktní informace (jméno, příjmení, adresa, telefon, e-mail)
  • který partnerský servis chcete využít
  • fotodokumentace poškozeného stroje


Pro sdělení výše požadovaných informací můžete použít formulář "reklamační list".

Váš požadavek bude posouzen naším reklamačním technikem, následně Vám navrhneme nejlepší způsob řešení nastalého problému, případně Vám domluvíme opravu v partnerském servisu o čemž Vám e-mailem zašleme potvrzení. Následně můžete kontaktovat partnerský servis pro domluvení termínu návštěvy, kde tamní servisní technik Váš požadavek posoudí. Pokud bude Váš požadavek oprávněný, zboží Vám zdarma opraví. Bez písemného potvrzení, že společnost Esell s.r.o. souhlasí s opravou v konkrétním partnerském servisu je oprava plně hrazena zákazníkem. Žádný partnerský servis není podroben společnosti Esell s.r.o., vždy se jedná pouze o spolupracující firmy. Veškerá komunikace musí probíhat přes společnost Esell s.r.o.. V případě reklamace začíná termín pro její vyřízení běžet dnem, kdy zákazník písemě sdělí společnosti Esell s.r.o., že stroj předal konkrétnímu partnerskému servisu.

« Zpět do "Servis"